رکن اصلی تحریم‌ها علیه ایران و روسیه انگلیس بود
نوشته شده توسط : rf

 

 
 

کامرون: رکن اصلی تحریم‌ها علیه ایران و روسیه انگلیس بود

 
 

نخست وزیر انگلیس اذعان کرد: اعمال تحریمهای موثر علیه ایران و روسیه با عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا ممکن شد و انگلیس رکن اصلی میان اروپا و آمریکا برای اثر گذاری این تحریم ها بود.

 

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري دانشجو، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره ایران و توافق هسته ای گفت: وقتی مساله کمک به حل مسائل در جهان باشد، کاری که به امنیت بیشتر مردم کشورمان منجر می شود، توافق بهتر و بزرگتر درباره تغییرات آب و هوایی، به دست آوردن امتیازات بیشتر در حالیکه در داخل اتحادیه اروپا هستیم، حصول اطمینان از تحریمهایی ضد ایران که کار ساز باشد تا آنها برنامه هسته ای خود را رها کنند، آیا ما این کارها را از طریق اتحادیه اروپا و دیگر نهادها انجام می دهیم؟

قطعا همین طور است، اطمینان از اینکه می توانیم در برابر تجاوز روسیه در اوکراین بایستیم، ما رکن اصلی میان اتحادیه اروپا و آمریکا برای موثر شدن این تحریمها بوده ایم.

 

اگر در این مدت ما خارج از اتحادیه اروپا بودیم، نمی توانستیم در تصمیم گیریها خیلی تاثیرگذار باشیم، در حالیکه به علت عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، این ما هستیم که در مسائل میان اروپا و آمریکا تصمیم سازی می کنیم و تصمیمها را جلو می بریم و ما به این طریق کارها را برای مردم خود انجام می دهیم.





:: برچسب‌ها: ایران، روسیه ، انگلیس ، تحریم ,
:: بازدید از این مطلب : 106
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: